Pages

Monday, April 4, 2011

I'll be back "Aura"??


Assalamualaikum and moshi2 readers..^_^

Ohaiyou semua!!! bestnya bangun pagi tadi. tiba-tiba sedap lak tido. Oit2!! toksey merepek2 lagi shez. sumbat dengan kerepek dalam mulut mu baru taw.. nyam2.. haha XD wah..! orang sibuk wat keje pagi2.. aku lak leh suka suki update blog.. memang terbaiklah.. nampak sangat banyak keje.. ngee..~~

entry kali ini aku nak citer pasal sorang mamat ni. Actually semalam aku dalam keadaan bosan yang amat sangat tahap gaban versi BABUN jiran sebelah. Time tu aku dengan nenek aku je kat rumah.. nak keluar pun membe semua hilang. pergh!! nak naik gila aku dibuatnya duduk menunggul dalam rumah.. myu..3_3 Disebabkan aku nak hilangkan rasa bosan aku pun bukaklah TV aku yang zaman 60-an tu. Ni morden punya TV aw.. ada colour lak.. haha..


bila dah bukak macam biasa aku bukak lah channel 104.. mana lah taw ada citer P.Ramlee ke petang2 tu.. tak taulah kenapa.. memang nasib aku.. tiba-tiba terdengar lak lagu I'll be back.. aku pun pelik.. mimpi pe lak astro RIA bukak lagu 2PM ni.. dahlah lagu favorite aku.. Aku pun layan je.. sedar tak sedar baru aku taw yang budak AF9 nyanyi lagu tu.. aiya~~ sejak bila lak aku layan AF ni.. arararrararara X_X


ni lah budaknya.. Erul namanya.. 19 tahun lak..>_<
 selama ini baru aku perasan yang AF9 dah mula.. nampak sangat aku ni dah kuno.. ngee~~ padahal aku mana layan sangat AF ni.. tengok pun time konsert and final je.. malas nak layan tirai, dairi bagai.. haha.. tapi leh tahan lah mamat ni nyanyi.. katanya minat KPOP.. err.. betol ke? speaking korea pun pelat.. aku yang giler nihon ni pun taw ko pelat.. haha.. nasib baik ko nyanyi lagu favorite aku ni sedap2.. kalo tak maki hamun aku kat depan TV ni..

  #video time mamat ni nyanyi lagu I'll be back-2pm..


perasan tak ada yang missing?? dia tak wat thumbs up lah.. spoil betul.. Erul2.. lain kali jangan lupa thumbs up untuk lagu ni.. trademark taw.. disebabkan ibu jari tu gaklah mama aku dah suka lagu I'll be back ni.. sampai set jadi ringtone handset lak.. haha.. memang betul cakap membe aku yang lagu ni ada aura.. betul ke?? entahlah.. pada aku terpulanglah suka ke tak. yang aku taw lagu ni memang best! sebab 2PM memang awesome.. haha.. 

aura datang dari ibu jari??

dah alang2 aku promote album ni.. hahaXD

pesan mama:  Jom lah tengok AF ni.. ada lagu 2PM.. (err.. lain kali lah..^_~)

2 comments:

nurshahirah said...

no af!!..anti2..2pm okay!!..hahaha

Unknown said...

wah.. anti ye.. sepanduk mne wei?? hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...