Pages

Friday, March 11, 2011

into the NEW WORLD!!


Assalamualaikum..!

Salam moshi2 semua^^ haha.. tiba-tiba terexcited plak. sampai terketak-ketak tangan ni nak menaip. maklumlah 1st time nak masuk dunia blog ni. aku pun tak tahu macam mana aku leh terlintas nak jadi blogger. maybe dah sampai masanya untuk praktis karangan aku kot..
(padahal dah pernah create tapi tak aktif2) haha XD

yeah.. thats me with ice cream.. XD

Sebagai permulaan aku just nak perkenalkan diri aku kat korang semua yang bakal membaca semua entry aku nanti. Tujuan aq create blog ni pun bukan saja nak tulis suka-suka cerita menggebang kat korang semua. Aku just nak share segala..

pengalaman aku..
dunia aku..
masalah aku..
kegembiraan aku..

dan macam-macam lagilah yang aku nak kongsi. Aku takdalah pandai sangat nak berkarya berbunga-bunga dan berspeaking-speaking macam blogger2 lain. tapi atleast aku try nak hasilkan karya aku sendiri. its better than nothing right??
and one thing.. kalau ada pembaca yang tak puas hati dengan entry aku. Aku tak kesah pun. aku terima segala komen korang untuk penambahbaikkan blog aku. bak kata sahabat aku sorang ni.. "pukulan ombak pertama takkan sama dengan pukulan ombak yang kedua" apa yang aku cuba sampaikan kat korang.. apa yang terjadi pada hari ini takkan sama dengan hari-hari yang lain. kita lah yang mengubahnya dan Allah yang tentukannya. Conclusionnye.. sila beri tunjuk ajar ye kawan-kawan!! hehe=D

so.. thats all my intro for you all. lets FRESH START yeah everybody..
salam.. jaa matta ne..^_^

2 comments:

♥♥LiTTLeGirLz♥♥ said...

fuh... bangga plak aku jadi penkomen ko yang pertama... ucapan aku ringkas je...

WELCOME TO THE BLOG WORLD KAWAN... :)

Unknown said...

sengal~~
actually aku da lama create tapi tak active2..
ni pun baru nak berjinak-jinak.. haha..
btw.. thanks..^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...