Pages

Thursday, December 6, 2012

Aku Suka Dia ^_^



Assalamualaikum and Moshimosh ^_^


Entry kali ni saja nak semakkan dengan kesah cintan cintun aku.. haha!!

Today is my special day..
dapat dengar suara si dia..
Love that moment..
hanya aku dan dia..
currently enjoy the song..
Mekaseh awk.. takmo sedih-sedih lagi ye =D


Just for you dear.. <3




Aku lihat dia disana
Aku ingin mendekatinya
Aku cuba menghampirinya
Lalu aku menyapa dia

Dia pun membuka bicara
Dan aku mulai mengenalnya
Kita mulai bermain mata
Mula timbul rasa bahagia

Bila dia, mendekati diriku
Hatiku rasa sesuatu
Bila dia, senyum pada diriku
Hatiku rasa tak menentu

Kekadang hati ku bertanya
Adakah dia dah berpunya
Kerana diriku berasa
Aku jatuh hati padanya

Aku ingin memilikinya
Aku ingin menjaga dia
Aku ingin mencinta dia
Aku ingin hidup dengannya

Bila dia, mendekati diriku
Hatiku rasa sesuatu
Bila dia, senyum pada diriku
Hatiku rasa tak menentu

Mungkinkah aku, kan berjumpa dengannya
Untuk meluahkan rasa
Mungkinkah aku, kan berdiam diri saja
Menunggu cinta darinya

Ku terima satu nota darimu
Yang tertulis ‘Aku suka kamu’

Bila dia, mendekati diriku
Hatiku rasa sesuatu
Bila dia, senyum pada diriku
Hatiku rasa tak menentu

Akhirnya kini ku kan mampu ceria
Diriku sangat gembira
Akhirnya kini, aku mulai bahagia
Menerima cinta darinya

Aku suka dia...


p/s: Milikilah sebuah hati yang tak pernah membenci, sebuah senyuman yang tak pernah pudar, sebuah ucapan yang tak pernah menyakiti dan sebuah perhubungan yang tak pernah berakhir.. =)



8 comments:

Capyqa said...

ngn anak encik maarob letteww~ :DD

Shez Wan said...

banyak la ko..

aqila said...

wah so sweet... hahaha..

naqibah azman said...
This comment has been removed by the author.
naqibah azman said...

Wah...sweetnyer..
Sapelah yang bertuah sgt tu..
Tahniah shez.!

XOXO,
Little things

Shez Wan said...

kawan and cinta is two diffrent things.
true friend can never be lovers.
lovers can never be friends =)

moshi2!!

atiahanis ahmad said...

dasyat la syezz ! HUUU.
aku pulak terasa LOVE2 kat situ. haha

naqibah azman said...

EWAN in love !!
EWAN in love !!
nananana ~~ =P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...